Fenixfågeln? Ifall ni vill se det så!

UR ASKAN ÅTERFÖDS DEN!

Jo, bloggen alltså, hade tänkt att börja blogga igen om allmäna saker i livet då jag insåg att det faktiskt var ganska kul när jag bloggade på riktigt. Det som hände var att jag tittade igenom min gamla blogg, alltså denna blogg och insåg att  det faktiskt var riktigt kul att läsa. Så jag bestämde mig för att det kanske skulle vara kul att börja igen.

Låt mig veta vad ni tycker och skriv gärna vad ni vill att jag skall skriva om så att jag vet. En sak som jag vill veta om är vad ni tycker om de extremt långa inläggen som en gång i tiden lades upp. Uppskattat eller ej?

Personligen ser jag fram emot att få börja göra lite produktiva saker igen. Vi får se hur det går helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0